پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4974
-
الف
+

جایگزین سریال سفر به چزابه مشخص شد

سریال «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی "فریدون جیرانی" روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

سریال مرگ تدریجی یک رویا به کارگردانی "فریدون جیرانی" روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، آخرین قسمت سریال «سفر به چزابه» به کارگردانی "رسول ملاقلی‌پور"، پنجشنبه 10 مهر ساعت ۱۹ از آنتن آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و پخش مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی از روز جمعه 11 مهر از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود و جایگزین سریال «سفر به چزابه» خواهد شد.

«مرگ تدریجی یک رویا» نخستین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فریدون جیرانی بود که در سال ۱۳۸۵ ساخته و در  بهار ۱۳۸۷ به روی آنتن رفته است. 

در خلاصه داستان این سریال آمده: "مارال" نویسنده‌ای جوانی است که با نوشتن یک رمان معروف می‌شود و همین معروفیت تأثیر زیادی روی زندگی او می‌گذارد. "مارال" با وسوسه‌های خواهرشو آریانیک منتقد ادبی از همسرش "حامد یزدان پناه" جداشده و به ترکیه می‌رود و اتفاقاتی در آن‌جا رخ می‌دهد که قصه "علیرضا محمودی" را به نمایش می‌گذارد.

یشتر بخوانید:

جایگزین سریال زمین گرم مشخص شد

کدام سریال جایگزین مینو می‌شود؟

جایگزین خواب و بیدار مشخص شد + آنونس

جایگزین سریال‌های در حال پخش سیما مشخص شد

گفتنی است، «مرگ تدریجی یک رویا» از جمله سریال‌های پر بازیگری است که در آن بازیگرانی چون دانیال حیکمی، مهسا کرامتی، آشا محرابی، ستاره اسکندری، هوشنگ توکلی، ناصر طهماسب و .... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«مرگ تدریجی یک رویا» از جمعه 11 مهر، هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. تکرار آن نیز در ساعت ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد پخش خواهد شد.

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر